.
5 هزار تن کالای اساسی ماه رمضان در قم تأمین شد
1402/12/24

مدیر تعاون روستایی استان قم خبر داد:
5 هزار تن کالای اساسی ماه رمضان در قم تأمین شد

مدیر تعاون روستایی استان قم استان قم گفت: در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و شب عید بیش از 5 هزار تن گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر و خرما در قم تأمین شده است.
مجید حمیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان در راستای تأمین کالاهای اساسی استان قم مدیریت خوبی صورت گرفت، همچنین توجه به هم‌زمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز یک طرح ویژه از ابتدای اسفند آغاز شده است و تا اواخر فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.
مدیر تعاون روستایی استان قم استان قم ادامه داد: رویکرد اصلی این طرح تأمین کالاهای اساسی موردنیاز با محوریت گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر و خرما است که تدارک لازم در این حوزه دیده شده است.
وی تصریح کرد: طی سه مرحله نیازمندی‌های که مجموعه اتحادیه‌ها و مباشرین داشتند تأمین شده است از جمله 3 هزار و 500 تن شکر، یک هزار و 200 تن برنج، بیش از 150 تن گوشت قرمز و 15 تن خرما تأمین شده و بخشی از این کالاها در راستای توزیع شده است اولویت اول ما بازار ماه مبارک رمضان و اولویت بعدی بازار شب عید است نیازمندی‌های مردم تأمین شده و در حال توزیع است.

مجید حمیدی گفت: سیب و پرتقال شب عید تأمین شده و در سردخانه‌ استان ذخیره سازی شده و بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار مثل سنوات قبل در غرفه‌هایی که ستاد تنظیم بازار جانمایی می‌کند توزیع خواهد شد و میوه کمتر از قیمت بازار در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
روابط عمومی تعاون روستایی استان قم
تعداد مشاهده خبر50 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه